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GsfMaterialEffectsAdapter.h
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1 #ifndef GsfMaterialEffectsAdapter_H_
2 #define GsfMaterialEffectsAdapter_H_
3 
7 
12  GsfMaterialEffectsAdapter* clone() const override { return new GsfMaterialEffectsAdapter(*this); }
13 
14 public:
16  : GsfMaterialEffectsUpdator(aMEUpdator.mass(), 1), theMEUpdator(aMEUpdator.clone()) {}
17 
19 
20  // here comes the actual computation of the values
21  void compute(const TrajectoryStateOnSurface&, const PropagationDirection, Effect[]) const override;
22 
23 private:
25 };
26 
27 #endif
DeepCopyPointerByClone.h
MaterialEffectsUpdator.h
TrajectoryStateOnSurface
Definition: TrajectoryStateOnSurface.h:16
DeepCopyPointerByClone< MaterialEffectsUpdator >
GsfMaterialEffectsUpdator::Effect
materialEffect::Effect Effect
Definition: GsfMaterialEffectsUpdator.h:18
GsfMaterialEffectsAdapter::compute
void compute(const TrajectoryStateOnSurface &, const PropagationDirection, Effect[]) const override
Definition: GsfMaterialEffectsAdapter.cc:5
GsfMaterialEffectsUpdator::mass
float mass() const
Definition: GsfMaterialEffectsUpdator.h:35
GsfMaterialEffectsAdapter::GsfMaterialEffectsAdapter
GsfMaterialEffectsAdapter(const MaterialEffectsUpdator &aMEUpdator)
Definition: GsfMaterialEffectsAdapter.h:15
GsfMaterialEffectsAdapter::clone
GsfMaterialEffectsAdapter * clone() const override
Definition: GsfMaterialEffectsAdapter.h:12
GsfMaterialEffectsAdapter::theMEUpdator
DeepCopyPointerByClone< MaterialEffectsUpdator > theMEUpdator
Definition: GsfMaterialEffectsAdapter.h:24
GsfMaterialEffectsAdapter
Definition: GsfMaterialEffectsAdapter.h:11
GsfMaterialEffectsUpdator
Definition: GsfMaterialEffectsUpdator.h:15
GsfMaterialEffectsAdapter::~GsfMaterialEffectsAdapter
~GsfMaterialEffectsAdapter() override
Definition: GsfMaterialEffectsAdapter.h:18
PropagationDirection
PropagationDirection
Definition: PropagationDirection.h:4
GsfMaterialEffectsUpdator.h
MaterialEffectsUpdator
Definition: MaterialEffectsUpdator.h:56